Monday, January 30, 2012

Love is in the Air!

Hello, happy Monday, and welcome to another fun Stamps R Us challenge! This week we're challenging you to make love-themed or Valentine cards, and Robyn's Fetish is our sponsor. She's generously provided the DT with some  great digi images to use for our challenge, and the one I'm using is called "I Toadily Luv U."
I colored this with Copics and mounted it using Spellbinders square and scalloped square dies, along with some Cherry Cobbler card stock and Basic Grey dp. The female frog looked a bit distracted from the male frog's presenting his heart to her, so I stamped a few flies swarming around her head just for fun. She seems to be thinking "hmmmm.........tasty flies or love?" LOL The twin hearts on the sentiment panel were done with a Tonic paper punch.
I hope you'll have time to play along with our love/valentine theme, and as always, you'll have 2 weeks to upload your card. Don't forget to check all the great inspiration you'll find from the rest of the DT's creations right here.
Thanks for stopping by and I wish you all a love-filled day!

Carol

13 comments:

Marie Gamber said...

what a great card! Love the title frogs. I live in Calaveras county and Angels Camp is famous for their frogs!!! LOL
Hugs,
Marie XX

Wendy said...

OMGosh, this is too cute, Carol! I love the frogs for Valentines Day! They made me giggle! Super adorable! :)

Donna Hanley said...

Carol, Such a cute image and fabulous coloring. Yes she does seem to be weighing her options. Oh, food or love, hard choice. TeeHeeHee! I'm going to try to etner this challenge this week. Talk to you soon.

jimlynn said...

Lovin' those flies on here Carol!!! LOL! Too stinking cute. Really like how you left their little bellies colored lighter! So cute.
Lynn

Shannon White said...

Oh Miss Carol, this is so Cute, Cute, Cute! 8-) Just makes me Smile! -) You colored up your Sweet Froggies just Wonderfully my friend! And I agree she does look like she's considering her options.. lol.. Always good to keep them guessing, I say.. lol ;-)

Big Hugs to you!

Shannon

Mary Anne / MA54K said...

Let the girlie think about accepting his heart! Gotta play a little hard to get. Totally adorable, Carol!

Berni Cuttino said...

Love these frogies. So cute and adorable. Thanks for visiting my blog and leaving some. I am sorry, you had difficulty in finding me. But estastic that you did. I am now a follower.

Kathy and Lucky said...

Those are the cutest little frogs ever! Lov e is sure in the air for these two. What great coloring and shading.lovin the flies.

Sandy said...

This is so very cute! I love the way the sentiment is with the flies and the pretty papers! I think your added flies are perfect for her pondering look! Adorable!

Benzi said...

Oh, this is so cute and funny, too. I hope, though, that she chooses his heart over those swarming flies. :-) Love your sentiment and twin hearts punch. Your card is 'over the top' adorable.

Tammy said...

OMGosh this is sooo cute Carol! I LOVE the added flies!! Awesome coloring... perfect Valentine!
Tammy :)

Krista Quick said...

OMG These froggies are so stinkin' cute! :)

dj1952 said...

Such a cute card, Carol. I love funny images, especially that can use a pun in the text. Great job and I love your idea about the flies. Perfect card for any couple. hugs, dj1952 (Debra)